Thursday, February 25, 2021

ශ්‍රී ගෝරක්ෂනාත්

ගුරු ගෝරක්නාත්ගේ උපන්දිනය පෙබරවාරි 25 විශේෂ
 4
 මිනිස් දේශකයෙකුට වඩා, ශ්‍රී ගෝරක්ෂනාත්  සාමාන්‍ය කාල නියමයන්ට එහා ගිය අවතාරයක් ලෙස සලකනු ලැබූ අතර, ඔහු විවිධ කාල පරිච්ඡේදයන්හි පෘථිවියේ විවිධ කාලවලදී පෙනී සිටියේය.  සත්‍යුගා හි ඔහු පන්ජාබ්හි පෙෂාවර් හි ලාහෝර් හරහා වාසය කළේය. ට්‍රෙටයූග් හි ගෝරාක්පූර්හි, ද්වාපාරියුග් හි ද්වාරකාට ඔබ්බෙන් බුජ්හි ද, යළිත් කාලි යුගයේ ද මාස 3 ක් බටහිර කතියාවර් හි ගෝරාක්පූර් හි ගෝරඛම්ඩි (ගෝරකාමන්ඩි) හි වාසය කළේය.

 එක් විශ්වාසයකට අනුව, මට්සෙයින්ද්‍රනාත් ශ්‍රී ගෝරක්ෂනාත්ගේ ගුරු ලෙස හැඳින්වේ.  කබීර් ගෝරක්ෂනාත්ගේ ගෝරක්ෂනාත්ජිගේ සම්මන්ත්‍රණයේ දී ඔහු මට්සෙන්ද්‍රනාත්ගේ පූර්වගාමියා විය, නමුත් දැන් ඔහු සහ ශිව එකම යැයි සලකනු ලබන අතර මෙම නම ශිව දෙවියන්ගේ නිකායට නැගීමට උත්සාහ කිරීම සඳහා භාවිතා කරන ලදි, එනම් හොඳම යෝගී ය.

 ගෝරක්ෂ්නාත්ට සමීප යැයි සැලකෙන මට්සෙයින්ද්‍රනාත් කෙරෙහි මිනිසුන් වැඩි කැමැත්තක් දක්වයි.  ඔහු නේපාලයේ පාලකයන්ගේ ප්‍රධාන දෙවියා ලෙස සැලකේ.  ඔහු බෞද්ධ සාන්තුවරයෙකු (භික්ෂුවක්) ලෙස සලකනු ලැබූ අතර, ඔහු ආර්යවලිකිටේශ්වර නමින් පදම්පනිගේ අවතාරය ගත්තේය.  ඔහුගේ ලීලා ස්ථාන සමහරක් නේපාල ප්‍රාන්තයෙන් පිටත පිහිටා ඇති අතර බුදුරජාණන් වහන්සේගේ උපදෙස් පරිදි ඔහු නේපාලයට පැමිණි බව කියනු ලැබේ.  ආර්යවලිකාටේශ්වර පද්මපානි බෝධිසත්ව ශිවට යෝග ඉගැන්වූ බව විශ්වාස කෙරේ.  ඔහුගේ නොදැනුවත්කමට අනුව, ආපසු ගෙදර යන අතරවාරයේ ශිව පාර්වතීට මුහුදේ ඉවුරේ මේ පිළිබඳව දැනුමක් ලැබුණි.  ශිවගේ ප්‍රකාශය මධ්‍යයේ පාර්වතී නින්දට වැටුණද මාළු ස්වරූපය ගත් මාකේෂ්වර්ට එය ඇසිණි.  පසුව ඔහු මට්සෙයින්ද්‍රනාත් ලෙස ප්‍රසිද්ධ විය.

 තවත් විශ්වාසයකට අනුව, ශ්‍රී ගෝරක්ෂනාත්ගේ චෝදනාවට අනුව වසර දොළහක් තිස්සේ පවතින නියඟයෙන් නේපාලය ආරක්ෂා කිරීම සඳහා මචින්ද්‍ර නාත් ඇසෑම් හි කපෝටල් පාර්වට් වෙත කැඳවනු ලැබීය.

 "නවනාත් ස්වාරූප් විවේචන්"
 4
 නාත් නිකායේ බහුලව පවතින නවනාත් භාවනා, වන්දනා සහ ප්‍රශංසා මන්ත්‍ර
 ප්‍රචලිත හා සාන්තුවරයන්, සාන්තුවරයන් සහ
 යෝගීන් විසින් ඔවුන්ගේ යෝග පොත් වල විස්තර කර ඇති නම් නවනාත් අනුක්‍රමයයි -
 1- අදිනාත් ශිව, 2- උදයනාත් පාර්වතී,
 3- සත්‍යනාත් බ්‍රහ්ම, 4- සන්තෝෂ්නාත් විෂ්ණු,
 5- අචල් අචම්බනාත් ශෙෂ්නග්, 4- ගජ්කාන්තනාත් ගනේෂ්,
 7- චෞරිංග නාත් මූන්, 7- මට්සෙන්ද්‍රනාත් මායා ස්වාරූප්,
 පිළිතුර: ගුරු ගෝරක්ෂනාත් ශිව ළමා ආකෘතිය.

 අදිනාත් (ශිව)
 4
 පළමු ආදිනාත් ආකෘතියට සාපේක්ෂව,
 සෑම ශුද්ධ ලියවිල්ලකම මැවීමේ ආරම්භයේදීම ලෝකය ස්පන්දනයක් ලෙස සැලකේ.  වේදයන්හි, මැවීම යන වචනයම මැවීම ලෙස සැලකේ.
 ओम (om) යනු අනුනාදයක් මුළු විශ්වය පුරා පැතිරී ඇති වචනයයි.  මැවීමේ පියා, දෙවිවරුන්ගේ දෙවියා, සියලු බලයන්ගේ අධිපතියා, මැවීම නිර්මාණය කර අඩංගු සියලු මැවිල්ල,
 සියලුම මහයෝගීවරු එසේ ය,
 ද්වෛත හා අද්වෛතයෙන් ඔබ්බට යාම නිසා එය අදිනාත් ලෙස නම් කර ඇත.
 යෝගයේ ඇති චක්‍ර හය පිළිබඳ විස්තරයට අනුව, ජීවීන්ගේ උගුරේ පිරිසිදු චක්‍රයක් ඇති අතර එය පිරිසිදු අවකාශයේ අහස ස්වරූපය හා බැඳී පවතී.  විශුද්ධ චක්‍රය රුද්‍රා ග්‍රන්ථයේ කේන්ද්‍රය ලෙසද හැඳින්වේ.
 මන්දයත් එය මොළයේ පිහිටා ඇති විධාන චක්‍රය සහස්රාර් බ්‍රහ්මන්ද්‍රා දෂාම් දොර සමඟ ස්ථාපිත කරන බැවිනි.  මෙම පිරිසිදු චක්‍රය මිනිස් සිරුරේ අහසේ මූලද්‍රව්‍යයේ පදනම වන අතර එය රාග, ද්වේෂය, බිය, ලැජ්ජාව සහ බැඳීම ඇති කිරීමට හේතු වේ.  යෝගී (මානව) පිරිසිදු චක්‍රය තරණය කිරීම සඳහා ඔම්කරාහි රිද්මය පමණි
 (සූර්යයා සහ චන්ද්‍රයා - එච්-සූරිය, Th-Moon එනම් හත යෝග) යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ එය කළ හැක්කේ පිරිසිදු තත්වයෙන් පමණක් බවයි.  ඒ නිසා එය විශුද්ධ ලෙස හැඳින්වේ.  අදිනාත් ජෝති ස්වාරූප් ලෙසද හැඳින්වේ.

 උදයනාත් (පාර්වතී)
 4
 ක්‍රම් සොපන්ගේ වෙනස සමඟ උදයනාත් දෙවන ස්ථානයේ පසුවන අතර මෙම නම ශිව දෙවියන්ගේ පාර්වතීට ලබා දී ඇති අතර මුළු පොළොවම ඔහුගේ ස්වරූපයයි.  මෙහිදී පෘථිවිය යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ අපගේ සෞරග්‍රහ මණ්ඩලයේ මෙම ග්‍රහලෝකය පමණක් නොව අභ්‍යවකාශයේ ඇති සියලුම ග්‍රහලෝක, තාරකා සහ තාරකා, ශිව දෙවියන්ගේ භූමිය පාර්වතීගේ ස්වරූපයයි.
 කන්දෙහි දියණිය වන ඇය දිව්‍යමය බලය, සුපිරි බලය, පෘථිවිය, රූපා, මහී රූපා, ප්‍රිතිවි රූපා, ප්‍රන් නාත්, ප්‍රජා නාත්, උදයනාත්, භූමණ්ඩල් යන හේතු නිසා ඇයගේ පෞද්ගලික බලයෙන් පාර්වතී සහ ජීව විසින් උපත ලබා පෝෂණය කරන ලදී. ආදිය පැවසුවා.  පෘථිවි මූලද්‍රව්‍යය අනෙක් සියල්ලේ පදනම වන ගුදය අතර පිහිටා ඇති මුලාධර චක්‍ර සමඟ සම්බන්ධ වේ.  භෞතික ලෝකය නිර්මාණය කිරීමට පෙර ආදි ශක්ති විසින් චක්‍ර නමින් අදෘශ්‍යමාන මුදු නිර්මාණය කරන ලදී.
 ශිවගේ නයිජා ශක්තිය (පුද්ගලික බලය) ඔහුගෙන් වෙනස් නොවන අතර මුළු මැවිල්ලම මේ මහා දිව්‍ය යුවළ විසින් නිපදවන අතර දෘශ්‍ය හා සංජානන අංග සියල්ලම පුරවයි.  ශිව යනු මුළු තණබිම් ලෝකයේම ස්වයං අවබෝධයක් වන විට, මෙම බලය එම තණබිම් ලෝකයේ ස්වරූපයයි.  ශිව යනු සෑම මැවිල්ලකම බීජ වේ, එවිට මෙම බලය එම බීජය ශරීරයේ ආවරණය කර එය ආරක්ෂා කරයි.  මුහුණක් කැඩපතකින් පිළිබිඹු වන අතර වස්තූන් දෙකකින් හෝ කිහිපයකින් දෘශ්‍යමාන වනවා සේම, එයද එක හා සමානව, මැවීමේදී මායා විසින් රචනා කරන ලද මායා බාහිර හා බහුමාන බවට පත්වේ.
 උදය යන්නෙන් අදහස් කරන්නේ නැගී සිටීම හෝ පෙනී සිටීමයි, එබැවින් උදයනාත් නැගිටීමේ දෙවියා ලෙස හැඳින්විය හැකිය.
 මහයෝගි ගෝරක්ෂ්නාත් මෙම දිව්‍ය බලයේ නිදාගෙන අවදි වී සිටින ස්ථාන දෙකක් අවදි කර තිබේ.
 උදාසීන තත්වයක එය සර්පයා මෙන් මුලධර චක්‍රයේ කොඳු ඇට පෙළේ පිහිටා ඇත.
 යෝගා තාක්‍ෂණයෙන් එය අවදි වූ විට, එය සුෂුම්නා නාඩි වෙත ඇතුළු වී එහි අවසාන ඉලක්කය වන සහස්ත්‍ර චක්‍ර දෙසට නැඟේ.  මුලාධර් චක්‍රයේ සිට සහස්ත්‍ර චක්‍ර දක්වා යන ගමනේදී, එය තම ස්වාමියා වන ශිව සමග සම්බන්ධ වී සෑම චක්‍රයක්ම විනිවිද යයි.
 එහි අක්‍රිය තත්වයේ දී, සත්‍රා රාජාස් සහ තමස් යන ත්‍රිමාන ස්වරූපයෙන් දිස්වන අතර, මායා සහ මායාගේ ස්වභාවය මගින් ආවරණය වන අතර, සියලු හැඟීම් පැවැත්මට ගෙන එයි.

 සත්‍යනාත් (බ්‍රහ්ම)
 4
 තෙවන ස්ථානය බ්‍රහ්මයා ලෙස නම් කර ඇත, සත්‍යනාත්, එය ජලසරුප් ලෙස හැඳින්වේ.  විශ්වයේ සියලුම ජීවමාන, චංචල හා නිශ්චල ද්‍රව්‍ය නිර්මාණය කිරීමේදී ජලය ප්‍රධාන අංගයක් බව අමුතුවෙන් කිව යුතු නැත.  ඔවුන් ප්‍රජා (මැවීමේ ස්වාමිපුරුෂයා) සැමියා ලෙසද හැඳින්වේ.  මිථ්‍යා ග්‍රන්ථවල විෂ්ණුගේ නහය නෙළුම් මලෙන් බ්‍රහ්මයාගේ ආරම්භය හොඳින් දනී.  ජලතත්ත යනු ලිංගේන්ද්‍රියේ පතුලේ පිහිටා ඇති ස්වහීස්තනා චක්‍රයට සම්බන්ධ වන අතර එය මිනිස් සිරුරේ ආත්මයේ ආසනය වේ.  ගයාන් ගුඩාඩි නම් නිබන්ධනයට අනුව බ්‍රහ්මයා ද මේ විශ්වයේ සිය භූමිකාව ඉටු කරන්නේ මැවීමට ඇති ආශාව හේතුවෙනි.  ආදි පිරුෂ් ආශාව සාරවත්, ආශාව සකත් නිරන්ජන් මහී.  බ්‍රහ්ම, විෂ්ණු, මහේෂා ආශා කරන්න.  ආශා ෂර්ඩා, ගෞරි, ගනේෂා.  සන්සරා පැන නගින්නේ ආශාවෙනි.  පන්ච් මූලද්රව්ය පහක්  (ගයාන් ගොඩ්ඩි)

 සන්තෝෂ්නාත් (විෂ්ණු)
 4
 සිව්වන ස්ථානයේ ගෞරවය ලබා දී ඇති සන්තෝෂ්නාත් යටතේ විෂ්ණු විරාජිත් සිටී.  අද වන විට විද්‍යා ලෝකය ඇතුළු මුළු ලෝකයම හඳුනාගෙන ඇත්තේ අපගේ ශරීරයේ ජෝතිපුන්ජ් එකක් ඇති බවත් එය යෝග පුහුණුව තුළින් අපේ ශරීරය තුළම දැකිය හැකි බවත්ය.  මෙම ජෝතිපුන්ජ් ශරීරයේ තිබීම ජීවිතයේ පැවැත්ම සනාථ කරයි.  සූර්යයා හා සම්බන්ධ ගිනි මූලද්‍රව්‍යය නෞකාවේ පිහිටා ඇති මනිපූර් චක්‍රයට සම්බන්ධ වේ.
 මනිපූර් චක්‍ර යනු මිනිස් සිරුරේ පිරිසිදු කේන්ද්‍රස්ථානය වන අතර මෙම ශරීරයේ සෞරග්‍රහ මණ්ඩලයේ සූර්යයා හා සමාන වේ.
 විෂ්ණු යනු තෘප්තියට හොඳම උදාහරණයයි, මෙම විශ්වයේ ක්‍රියාකරු, සමතුලිතයෙකු වුවද, කෘත itude තාවයෙන් හා තෘප්තියෙන් යුතුව තම යුතුකම ඉටු කරයි.

 අචල් අචම්බනාත් (ෂෙෂ්නාග් හෝ අවකාශය)
 4
 පස්වන ස්ථානයේ අහසේ මූලද්‍රව්‍යය අචම්බනාත් නමින් සඳහන් වන අතර එහි ස්වභාවය නිශ්චල යැයි කියනු ලැබේ.
 ගීතා දෙවන පරිච්ඡේදයේ විසි හතරවන පදය-
 හොඳ ධෝක් යමදාෂොක් යම්කල්දොක් ෂොෂියා සහ එෆ්.
 නිත්‍යා: සර්වබලධාරී: ස්ථනුර්චලොක් හෝ සනාතන:
 මෙහි සන්දර්භය තුළ, මෙම මූලද්රව්යය සෑම තැනකම පැතිරී ඇති ආත්මයේ සංකේතයකි.  ස්ථීර වීම නිසා අමරණීයත්වයේ සියලු ගුණාංග, එනම් ප්‍රතික්ෂේප කළ නොහැකි, විනාශ කළ නොහැකි, අපිරිසිදු, නොපෙනෙන ආදී සියලු ගුණාංග එයට ඇතුළත් වේ.  මෙම මූලද්රව්ය දෙකම තවදුරටත් සලකා බලන්නේ නම්, මෙම සියලු මූලද්රව්ය සමස්ත මැවිල්ල තුළම පවතින එකම දිව්‍ය ආත්මයට යොමු කරයි.
 පෘථිවිය එහි විනෝදය සඳහා ස්ථාවර හා ස්ථාවර ආකාරයකින් රඳවා තබා ගැනීම නිසා ෂෙෂ්නාග් අචල්නාත් ලෙසද හැඳින්වේ. එසේම සූර්යයාගේ රිද්මයෙන් සුළඟ ස්ථාවර කිරීමේ ක්‍රියාව සහ චන්ද්‍ර නාඩි ද මෙහි දැක්විය හැකිය.
 මුළු විශ්වයම නිරන්තරයෙන් චලනය වෙමින් පවතී, වාතයෙන් පමණක් සෑදී ඇත, නැතහොත් වායු මූලද්‍රව්‍යයේ මූලද්‍රව්‍යය (වාචික අවකාශය) අහස ස්ථාවර හා නිශ්චල වේ.  වායූ පවා ස්ථායී නොවන බවත්, යම් කාල පරිච්ඡේදයකින් පසු ආකාෂ් වාතය රහිත බවට පත්වන බවත්, යෝගයේ සාරය යෝගීන්ගේ ඉලක්කය බවත් අද්විතීය කරුණකි.

 ගජබෙලි කන්තඩ්නාත් (ගනේෂ්)
 4
 හයවන ස්ථානයේ ගනේෂ්ජි නම් කන්තදත් ය.
 අලියා යනු විශ්වය නිර්මාණය කිරීමේදී භාවිතා කරන සාර්ව මූලද්‍රව්‍යයන්ගේ සංකේතයකි.  භෞතිකත්වයේ දෘෂ්ටි කෝණයෙන් බැලුවහොත්, වෙනත් ඕනෑම ජීවියෙකු සංකේතයක් ලෙස හැඳින්විය හැකිය.  නමුත් මෙම අනුපිළිවෙලෙහි ගජේ හෝ අලියා වන ගනේෂ්ගේ වඩාත් ගෞරවනීය හා ප්‍රසිද්ධ නාමය සලකා බැලීමේදී අද්විතීය කරුණු රාශියක් අනාවරණය වේ.  ශුද්ධ ලියවිල්ලට අනුව, මහදේව් විසින් හිස විනාශ කිරීමෙන් පසුව, ගනේෂා අලියෙකුගේ හිසකින් කපා දැමූ අතර, එය සාමූහිකව සංකේතවත් කරන්නේ ඉන්ද්‍රියයන්ගේ නොබෙදුණු බලය සහ ධනයයි.
 ගනේෂාගේ (විග්නේෂ්-විග්නේශ්වර) අනුග්‍රහය නොමැතිව යෝගීවරුන්ට යෝගා විය නොහැකි නමුත් රිද්දි සහ සිද්ධි අකමැත්තෙන් වුවද යෝගා මාවතට පිවිසෙන විට යෝගියා පරෙස්සම් විය යුතුය. එවිට ඔහුට නැවත මායාට යටත් විය හැකිය. මායා, ක්‍රීඩාවට පැටලී නොසිටින්න.

 චෞරින්ගී නාත් (සඳ)
 4
 හත්වන ස්ථානයේ, චෞරංගනාත් නම් වූ ශාකවල ජීවය ලබා දෙන සඳ.  ෂබ්ඩැක් අර්ථය අනුව, චෞරිංගත් යනු අවයවයක් නැති නමුත් සම්පූර්ණ දැනුමේ සංකේතයකි.  නාත් සම්ප්‍රදායේ දී චන්ද්‍රයා භූමාධයෙහි පිහිටා ඇති විධාන චක්‍රයට සම්බන්ධ වන අතර එය තුන්වන ඇස ලෙස ද හැඳින්වේ.  නාත් සාහිත්‍යයේ සහ භාවනාවේ සන්දර්භය දෙස බැලුවහොත්, විධාන චක්‍රය (භූම්‍යා) යනු පැණි අඛණ්ඩව තුරන් කර සූර්යයාට වැටීමෙන් විනාශ වන ස්ථානයයි (ස්වධිස්ථාන චක්‍ර)  මෙම පැණි විනාශ වීමෙන් බේරා ගැනීම යෝගීවරුන්ගේ හා හත යෝගයේ (සූර්යයාගේ හා චන්ද්‍රයාගේ සංයෝජනය) ඉලක්කය වන අතර එය ස්වධිස්ථාන චක්‍රය සහ විධාන චක්‍රය පාලනය කිරීමෙන් කළ හැකිය.  කුණ්ඩලිනි සුෂුම්නා මාවතේ අවදි වී අවදි වන විට, ශරීරය දෘශ්‍යමය වශයෙන් සවි conscious ානිකව පවතී (ශරීර කොටස් සහ සංවේදනයන් නොපවතින ආකාරයට අන්තර්ග්‍රහණය වන තත්වයක්).
 අධ්‍යාත්මික සාහිත්‍යයට හා යෝගීන්ට අනුව, ජීවයේ සොහොන් ගෙය තුළ සෝමා (සඳ) ස්ථානයක් ඇති බව දන්නා අතර, සහස්‍රයත් සමඟ පහළට මුහුණ ලා සිටින නෙළුම් සහස්රර් චක්‍ර, පානය කරන්නා පුරුද්දෙන් නිදහස් වේ.

 මට්සෙයින්ද්‍රනාත් (මායාරුප්)
 4
 නවනාත්වරුන් අතර වඩාත් ජනප්‍රිය නම් වන්නේ මාට්සෙන්ද්‍රනාත් සහ ගෝරක්ෂනාත් ය.  මාට්සේන්ද්‍රනාත් මායා ස්වාරූප් ලෙස හැඳින්වේ.  සංස්කෘත භාෂාවෙන් මව අදහස් කරන්නේ නැත.  එනම්, නැති, නමුත් තවමත් සිටින තැනැත්තා සහ එහි නැති නමුත් තවමත් මායා නොවන දෙය ආපසු හැරවීමයි.  මට්සෙයින්ද්‍රනාත් දඩගුරු ලෙස හඳුන්වන අතර පවුලට ඔවුන්ගේ මුනුබුරු මිනිබිරියන් කෙරෙහි සෙනෙහස හා සෙනෙහස ඇති අයුරින්, මට්සෙයින්ද්‍රනාත් ඔහුගේ පුත් (ගෝලයා) මහයෝගි ගෝරක්ෂනාත්ගේ පුතුන්ට (ගෝලයන්ට) ආදරය කරන අතර පවුලේ පියා ඔහුගේ මුනුබුරු මිනිබිරියන්ගේ වැරදිවලට ​​සමාව දෙයි මට්සෙයින්ද්‍රනාත් ක්‍රිපාලු ලෙසද හඳුන්වනු ලබන්නේ ඔහුගේ ස්වාභාවික ප්‍රවණතාවය නිසාය.
 ඇත්ත වශයෙන්ම, ඉගෙනීමේ ඕනෑම ක්‍රමවේදයක් හා ක්‍රියාවලියක දී, ඉගෙනුම ලබන්නා සමඟ දෝෂයක් ඇතිවිය හැකි අතර, නාත් නිකායේ සීයා වන ගුරු මාට්සෙන්ද්‍රනාත් එම දෝෂයන්ට කාරුණිකව සමාව දෙයි.  නාත් යෝගීන්ගේ විශ්වාසයට අනුව, ජීවිතය යනු ශිවගේ ක්‍රීඩාවක් වන අතර ඔහුගේ පුද්ගලික බලය වන අතර මුළු ලෝකයම ශිව විසින් ස්ථාපිත කරන ලද ක්‍රමයට අනුකූල වේ.

 ගුරු ගෝරක්ෂනාත් (ශිව ළමා ස්වරූපය)
 4
 මහයෝගි ගෝරක්ෂනාත් ශිවගේ අවතාරයක් ලෙස සලකන අතර එය ශිව ස්වාරූප්ගේ ස්වරූපයක් ලෙස ප්‍රකාශ කරයි.
 විශ්වයේ පළමු දෙවියා ආදිනාත් වුවද, ගෝරක්නාත් යෝග පුහුණුවීම් සමඟ එක් වූ අතර ගෝරක්නාත් සහ අදිනාත් වෙනස් නොවේ.
 ගෝරක්ෂනාත් නවනාත්වරුන් අතර අතිශයින්ම වැදගත් වන අතර ආදිනාත්ට පාරිශුද්ධභාවයෙන් අත්‍යවශ්‍ය වන අතර විවිධ කාල පරිච්ඡේදයන්හි සහ ලෝකය ක්‍රියාත්මක කිරීම සඳහා බිම් කොටස් වලින් පෙනී යයි.
 විශ්වයේ නීති රීති වලින් ඔබ්බට ගිය කුඩා දරුවෙකු ලෙස ගෝරාක්නාත් ජි අවංක, පව් රහිත හා පිරිසිදුව සිටින බවත්, ඒකාකාරී බවත්, සියලු දෙවිවරුන්, භූතයන්, පිරිමි, නපුංසකයින්, යක්ෂයන්, ගාන්ධර්වයන්, නාගයන්, වානරයන්, ජලන්ද, paranda, සත්වයන්ගේ ස්වාභාවික ස්වභාවය, උභය ජීවීන්, උභයජීවීන් යනාදිය ලිංගික සංසර්ගයේ අතිශය සමබරතාවය හේතුවෙන් ජාති (යති එනම් ජගත් ප්‍රපංචට සම්බන්ධ නොවේ) වේ.
 යේටි යනු ඔහුගේ නිරුවත ගැන කිසිම අදහසක් නැති දරුවෙකුගේ තත්වයයි.  මහයෝගි ගෝරක්ෂනාත් අයෝනිස් (ලිංගික සංසර්ගයේ ප්‍රති result ලයක් නොවන) නමුත් සූර්යයාගේ හා චන්ද්‍රයාගේ මාධ්‍යයට එය බලපාන්නේ නැත.  ශිව මෙන් මහයෝගි ගෝරක්ෂනාත් ද ඇස් තුනක් ඇත.  වම් ඇස සඳයි, ඩහිනා ඇස සූර්යයා වන අතර බෘමාධ්‍යා හි චක්ෂු ශිව ඇස ලෙසද හැඳින්වේ.
 〰️〰️🌼〰️〰️🌼〰️〰️🌼〰️〰️🌼〰️〰️🌼〰️〰️

© M. M. Rohana Wasantha

No comments:

Post a Comment

ඔබගේ ප්‍රතිචාරය කර්තෘ අනුමැතියට යටත්ව අඩවියෙහි ප්‍රකාශයට පත් කෙරනු ඇත.
© M. M. Rohana Wasantha

Popular Posts

KENDARA SINHALEN - කේන්දර සිංහලෙන්